18 תשובות
אני חושבת שזה מוקדם לדעת
שזה נהדר שהן מתעניינות בהעדפות שלהן. אבל אני לא בעד להחליט סופית בגיל כזה. שיחכו קצת לפני שהן קובעות - למרות שאני לא מאמינה שאפשר לקבוע בהחלט מה העדפות שלנו שכל מקרה.
מוקדם אבל לא השפוט אותן
שהן לא בחרו בזה.. יש הרבה יותר מודעות לכל העניין של הלהט"ב נורמלי שהן יחליטו מה הן ומה הן אוהבות
שיהיה להן לבריאות אבל זה שלהרבה לא היו חוויות מיניות משום סוג יכול להשפיע
יש מצב שכשהן יתבגרו ויחוו עוד דברים הן יבינו שזה לא נכון אבל אני לא מפקפקת, ככה זה פשוט היה להמון בנות שאני מכירה
יש מצב שכשהן יתבגרו ויחוו עוד דברים הן יבינו שזה לא נכון אבל אני לא מפקפקת, ככה זה פשוט היה להמון בנות שאני מכירה
מוקדם? מה הקשר מוקדם? אתם מתנהגים כאילו אתם לא הייתם מאוהבים בגיל 13. זה אותו דבר אם מישהי בת 13 תתאהב בבת ותחליט שהיא אוהבת בנות. זה ממש לא מוקדם, זה לא כאילו היא בחרה את זה
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודע מה איתכם..
אני לא הייתי מאוהב בגיל 13
לא יודע מה איתכם..
אני לא הייתי מאוהב בגיל 13
אנונימי
שהן סתם חוששות איכשהו והן צריכות עוד להבין את עצמן לפני שהן יוצאות, הן לא צריכות לצאת לםני שהן בטוחות וזה למה אני מתפלאת אם אני שומעת שילד בן 12 יוצא מהארון, לא כי אני הומופובית כי הוא פשוט לא יכול לדעצ
אני בת 14 שנה שעברה הגעתי למסקנה שאני בי ואני מבינה שאולי זה ישתנה בעתיד אבל כרגע זה מה שאני ואני מספרת רק לאנשים שיקבלו את זה שיכול להיות שאני אבין בעתיד שאני משהו אחר
עריכה: והגעתי למסקנה הזו אחרי שהתאהבתי במישהו
עריכה: והגעתי למסקנה הזו אחרי שהתאהבתי במישהו
אנונימית
האמת שאני בת 13 וכמעט בחיים לא היה לי קראש
אוקיי? וזה לא נורמלי לבת להתאהב בגיל 13? אם בת מתאהבת בגיל 13 בבת היא קטנה מידי ולא מבינה כלום אבל אם היא יותר גדולה ומתאהבת בבת היא פתאום יכולה להחליט שהיא אוהבת נשים? אין דבר כזה להחליט, פשוט נולדים עם זה...
אנונימית
אין דבר כזה להחליט אבל יש דבר כזה להבין
שואל השאלה:
אני באמת חושב שהדור של היום פשוט שומע את זה כל היום וכל היום מנרמלים את זה והופכים את זה לדבר מגניב וזה..
אז הם פשוט גם רוצים
אני באמת חושב שהדור של היום פשוט שומע את זה כל היום וכל היום מנרמלים את זה והופכים את זה לדבר מגניב וזה..
אז הם פשוט גם רוצים
אנונימי
מביכות
שואל השאלה צודק. היום יש כל כך הרבה אופציות ואם ילדה חושבת שבת יםה היא ישר חושבת שהיא לסבית פתאום בגלל מה שלימדו אותה. בגלל זה אי אפשר להיות בטוח בגיל מעיר כל כך
אין בזה שום בעיה, היא יכולה להחליט שהיא לסבית ומחר שהיא סטרייטית, אין בזה שום דבר קבוע.
מוזר
מוקדם .
באותו הנושא: