8 תשובות
זה מה שהוא עושה ממך:)
קומי ולכי אין לך למה להשאר בתקשורת עם בן אדם כזה
אז הוא על הפנים
אם הוא מדבר על האקסיות אז שיחזור אליהן
אין מה לחפש אצלו
הוא אמור לעבור הלאה ולהיות איתך וממוקד בך
שואל השאלה:
אני לא בהזיה כן זה בסדר שאני מרגישה ככה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך לדבר איתו על זה אני מרגישה ילדה שאני ככה מרגישה איתו
אנונימית
תושיבי אותו לשיחה ותגידי לו
שזה ממש לא בסדר שהוא מדבר על האקסיות שלו אם את איתו ומולו
תגידי שזה לא נעים לך בכלל
לא צריך לדבר איתו עזבי אותו