4 תשובות
חכי שהוא יזום ואם הוא לא ינסה גם את אל
אולי יש לו חרדה חברתית? זה לא משהו שאת יכולה לראות גם לא איתו, ראית אותו פעם בסיטואציות חברתיות? תנסי להבין מאיפה זה מגיע
מזלזל ממש
אם הוא היה רוצה להיפגש איתו הוא היה נפגש
אל תנסי להיפגש איתו בכוח תני לו את המקום שלו ועד שהוא ירצה להיפגש איתך תזכירי לו מנ שהוא עשה לך
אולי הוא לא רוצה ויש משהו שמפריע לו במפגשים, תשאלי אותו משהו כמו "שמתי לב שאתה מסרב בזמן האחרון הכל טוב? יש משהו שאני יכולה לעשות?"
אם הוא לא משתף פעולה תתעלמי ותנסי שוב אחרי המצב, יכול להיות הוא לא במוד לבלות כלכך.

כעקרון זה כן מזלזל אבל אל תמהרי לשפוט אם את תראי שבאמת עובר זמן גם אחרי ושום דבר לא קורה תמשיכי בשלך ותזמיני חברים שכן שווים את זה