3 תשובות
כי לאנשים תמיד יהיה מה להגיד
יכולות להיות כל מיני אפשרויות, לא דיברת על מקרי ספציפי.
1. את מנסה לעזור, אבל את לא עוזרת בפועל ואנשים לא רואים את הכוונה שלך אלא רק את מה שבפועל יוצא ולכן לא מעריכים.
2. את מנסה לעזור אבל זה יוצא הפוך, גם זה קורה לפעמים, אז למרות הכוונה שלך מה שיוצא בפועל זה שאת פוגעת ולכן..
3. אנשים לא יודעים להעריך גם כשהכוונה שלך טובה וגם כשאת עוזרת בפועל, לצערי גם זה קורה, אנשים כפויי טובה לפעמים.
בגלל שאת באתר הזה כדי להעביר את זמנך ולהעביר שעמום ואת מזלזלת באנשים שבאמת צריכים עזרה וצריכים להגיע לחמות ואת מגיעה במקומם.
גם בגלל שאת אמורה להיחסם אבל הנאמנים פה לא עושים כלום בנוגע אליך,
וגם בגלל העובדה שאת משתמשת באתר לא לפי איך שהוא נוצר.