4 תשובות
תדברי איתו...
יש מצב שהוא שוכח.
יש מצב שהוא שוכח.
אנונימית
אני חושבת שכדי שקודם תדברי איתו על זה.. יכול להיות שהוא עובר משהו.
שואל השאלה:
אני בספק
הוא נפגש עם החבר שלו כל יום ומתפקד כרגיל.. אין איזה סממן למשהו. אם היה כבר מזמן הייתי מדברת איתו על זה
פשוט מרגיש לי שהוא אינטרסנט. בגלל דברים אחרים בעיקר
וכשאני לא מועילה אז הוא לא צריך אותי
אני בספק
הוא נפגש עם החבר שלו כל יום ומתפקד כרגיל.. אין איזה סממן למשהו. אם היה כבר מזמן הייתי מדברת איתו על זה
פשוט מרגיש לי שהוא אינטרסנט. בגלל דברים אחרים בעיקר
וכשאני לא מועילה אז הוא לא צריך אותי
אנונימית
אם ככה
אז לא צריך
נתקי קשר
אז לא צריך
נתקי קשר
אנונימית
באותו הנושא: