11 תשובות
לא דווקא
בהחלט
אפשר להגיד
גם וגם
אני חושבת ששתי האופציות גורמות לאדם להיסחף עם הסיפור
שואל השאלה:
מה לא דווקא?
אנונימית
לא בהכרח
שואל השאלה:
השאלה היא מה משניהם
אנונימית
לא ניסחת את השאלה בצורה ברורה, אני חושבת שבשני המקרים הקורא יסחף ויתחבר לדמות, אולי כשיש הזדהות זה יותר מהנה
כן כי הוא בטח ירצה ללמוד עליה עוד
או להמשיל להזדהות
שואל השאלה:
כן אני יודעת שהיא נוסחה גרוע
אנונימית
לא בהכרח אולי יותר אם הם מזדהים עם מה שהדמות עוברת