2 תשובות
יש משפט שאומר

קשה להסתיר אהבה
קל להסתיר שנאה
אבל בלתי אפשרי להסתיר אדישות.

אם את אוהבת אותו, למה שתסתירי את זה.
את לא רוצה שמי שאת אוהבת יידע את זה?

את אוהבת אותו - תראי לו את זה!
מה יצא לך מזה אם תסתירי?
שואל השאלה:
כי הוא כבר ידע ושנה שעברה על זה ושכח מזה...
אני מעדיפה לחכות עם זה עד שזה יהיה הדדי כי כתוב לי בדיוק שהמזל שלו ושהתאריך שלו זה סיכוי לאהבה...
גם שתי ידידות ממש טובות שלו אמרו לי שאולי הוא מחבב אותי 0:
אנונימי