8 תשובות
תלוי אם יפות מבפנים או לא
בנים יפים חושבים שהם גייז
הן באמת יפות וממש לא כולן שמות איפור אתה יודע...
אני באמת חושבת שבנות יפות הרבה יותר
בגלל זה אני נמשכת לבנות
בגלל זה אני נמשכת לבנות
אנונימית
הקטע שבנים לא צריכים איפור בשביל להיות יפים
זה לא קשור אם בנות משתמשות באיפור או לא, יש המון בנות שיפות באופן טבעי
אני חושבת שבכללי שהאלוהים ברא את המין הנשי יפה יותר
פחות שיער גוף,גוף יפה יותר תווי פנים עדינות יותר
וזה למה כל כך חשוב להן החיצוניות
פחות שיער גוף,גוף יפה יותר תווי פנים עדינות יותר
וזה למה כל כך חשוב להן החיצוניות
אנונימית
יש בנים שהם באמת מהממים ויש בנות שהן ממש מכוערות כמו שיש הפוך, יש בנות שאיפור לא מתאים להם ויותר מתאים להן בלי
באותו הנושא: