7 תשובות
לא..
אה?
כולם יפים
בית 1
איזה כיף שנכנס שבותה
איזה כיף זה לטייל
איזה כיף זה להנות
יאללה יאללה שבותה
איזה כיף שזה בפנים
איזה כיף שזה לא בחוץ
הייתי רוצה להיות כבר
בתוך השבותה

פזמון - שבותה שבותה
שבות שבות שבותה
נכנסה השבותה
ואפשר להנות

בית 2
שבותה זה חופש
שבותה זה הנאה
שבותה זה כיף
שבותה זה שמחה
שבותה זה אושר
שבותה זה חוויה
שבותה זה שבת
אז איפה השבותה

פזמון -שבותה שבותה
שבות שבות שבותה
נכנסה השבותה
ואפשר להנות

בית 3 ואחרון -
אם לא הבנתם טוב
נכנסת עכשיו שבותה
אז אפשר למצוא מה לעשות
בשבותה
לשחק ,לטייל
ובעיקר קצת חופש
אז עכשיו שאתם מוכנים
אז בואו נשמע אותכם

פזמון -שבותה שבותה
שבות שבות שבותה
נכנסה השבותה
ואפשר להנות

שבותה שבותה
שבות שבות שבותה
נכנסה השבותה
אז איפה השבותה
בשבותה אפשר להנות ולכייף לעשות פה מה שרק תרצו
תכשירי יפה
זה תלוי את מי תשאלי, אם תשאלי אותי בנות יותר יפות (אני לא מכלילה את עצמי בתור הבנות כי אני נראת כמו חרא ;-;)