7 תשובות
אכלת דברים דיי בריאים וקלים אז זה לא נראה לי בעיה אבל גם אם קצת כבד תאכלי מה שטוב לך ובאלך:)
זה לא בריא ודי ריגשי הייתי מחליפה כמעט את הכל במאכלים יותר בריאים אבל שבת זה בסדר
בכלל לא נראלי ככ רגשי גם סהכ אכלת דברים שהם די אחלה. חוצמזה שבת אז משמעם ואוכלים יותר מהרגיךל
הדברים שאכלת הם דיי קלים אז לא נראלי זה משהו גדול אבל תאכלי מה שבאלך שעושה לך טוב (:
קצת הרבה אבל אנחנו במלחמה לא בסבבים לא במבצע במלחמה אז זה בסדר ואפילו בריא לנפש
נראה בסדר גמור
תפסיקי לחשב כמה את אוכלת
תפסיקי לחשב כמה את אוכלת
אנונימי
לא בריא ממש תאזני את זה בהמשך השבוע בארוחות בריאות, יוצא בערך 4,187 קלוריות לא כולל המעדן חלבון כי אני לא יודעת איזה מעדן זה, וזה בערך כי אני לא יודעת מה הגודל של המלפפון ודברים כאלה.
באותו הנושא: