12 תשובות
אם זאת הייתה המטרה שלך, מעולה
את חיה את החיים
שש משולשים, או שש פיצות?.
יש הבדל.

אם אכלת שש פיצות אני מוחא לך כפיים.
במידה ואכלת שש משולשים, אז בקטנה.
שואל השאלה:
6 משולשים מה אני חיה שאני יכניס שש מגשים
אנונימית
את כאילו, קוראת לי חיה?
זה בסדר , יש ימים כאלה חחח
יום אחד רע זה בסדר.
תדאגי לזה שמה שעשית לא יחזור על עצמו
6 פיצות שלמות או 6 משולשים?
מה שנקרא שומרת על הגזרה
אנונימית
גרוע .....
פעם ב לא קרה כלום
פשוט יום למחרת תאכלי דברים בריאים