אני מרגישה שאני נהיית אובססיבית לכל מי שאני בקטע שלו או רוצה אותו
היי אני שמתי לב לתופעה המחרידה הזאת אצלי , כל פעם שאני נמצאת עם מישהו באיזה קטע או שאני רוצה אותו ויש לי רגש אליו אני מתחילה לפתח אובססיה אליו , בין אם זה שהוא סינן אותי איזה שמונה שעות אז ברגע שהוא יענה לי אני אענה לו באותה השנייה . איך עוצרים את התופעה הזאת וגורמים לי להפסיק לעשות ממני בדיחה ?