אני מרגישה שאני נהיית אובססיבית, זה מעיק ואני לא מבינה מאיפה זה בא לי
אף פעם לא היה לי קראש על מפורסם. כן הערצתי כמה, אבל בחיים לא הרגשתי ככה. משהו קרה לי יום אחד ואני אפילו לא יודעת מה קרה שפשוט התחלתי לאהוב את הארי סטיילס. שיהיה ברור, לא שמעתי שירים שלו, לא הערצתי אותו, אפילו לא היה לי משהו עם וואן דירקשיין אבל מה שקרה זה שפשוט התחלתי לאהוב אותו יותר ויותר, נהיה לי קראש מטורף עליו ואני לא מפסיקה לחשוב עליו. כל הזמן. כשאני מתעוררת בבוקר, לפני שאני הולכת לישון, כשאני עם חברות, אפילו כשאני צופה בטלויזיה כי איך שמציגים את האופי שלו ברשתות החברתיות וכל הסרטונים שראיתי שלו.. ראיתי שהוא בוכה, ראיתי שהוא עושה מלא שטויות, ראיתי את היחס שלו למעריצים ואת כל הדברים שהוא עשה בשביל לשבור סטיגמות או להראות את התמיכה שלו בקהילות שונות. וזה פשוט גורם לי לחשוב שאני מכירה אותו, מכירה את האופי שלו ויש בו את כל מה שאני אוהבת וזה.. ואני מבינה שאני לא באמת יכולה לדעת איזה בן אדם הוא אבל בכל זאת אני סוג של משקרת לעצמי שזה האופי שלו ושהוא פשוט מושלם וכל פעם שאני חושבת עליו אני מחייכת אבל גם סוג של כואב לי שהוא לא ידע על הקיום שלי בחיים תחסכו לי אני יודעת שזה נשמע קיטשי וזה פחות קיטשי במציאות פשוט אין לי עוד דרך לתאר את זה אני לא רוצה שיהיה לי קראש על מישהו שאני לא באמת מכירה בקיצור, איך מפסיקים את האובססיביות הזאת? איך אני פשוט מפסיקה לחשוב עליו?