התחברות הרשמה

מרגישה שאני ממש נהיית אובססיבית אליו והוא ממש לא ככה וזה קשה לי..מה לעשות?

מרגישה שאני אוהבת הרבה יותר ממנו
(כמעט שנה ביחד)
14 בספטמבר 2023, 23:32
אובססיותהתאהבותאובססיההתמכרויות    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני מרגישה שאני נהיית אובססיבית, זה מעיק ואני לא מבינה מאיפה זה בא לי
אני מרגישה שתמיד שאני בקטע שלי מישהו אני נהיית אובססיבית כלפיו
אני חושבת שאני נהיית אובססיבית למשקל שלי......
איך לרדת מהעניין הזה, אני חושב שאני נהיה אובססיבי וזה מרגיש לי ממש רע
אני ממש מרגישה אובססיבית תכנסו בבקשה ותגידו לי שאני לא לבד בזה
כשאני רואה סדרה ומתמכרת אליה אני נהיית ממש אובססיבית לסדרה הזאת , מה לעשות ?
נהייתי ממש אובססיבית למה שאני אוכלת
אני מרגישה שאני מתחילה להיות אובססיבית, וזה מאוד משפיע עליי
מה לעשות שכל פעם שאני קצת בעניין של בחור אני נהיית אובססיבית אליו ומתחילה לדמיין דברים
מרגישה שנהיית אובססיבית לחבר - לא יודעת אם אני מגזימה או לא
למה אני נהיית אובססיבית לכל פסיכולוגית שאני הולכת ,אובססיבית אני מתכוונת ברמה שכבר מציקה לי ובאלי לעוף מהטיפול?