7 תשובות
הלוואי
שואל השאלה:
^^^די נו הייתי בפרופיל שלך עכשיו
יכול להיות, אבל זה די חסר טעם,
א. גם ככה לא אכפת להם למות, מבחינתם שהם מתים הם הופכים לשהידים
ב. סביר להניח שהם ישתחררו בעסקת שבויים עתידית ואז החמאס כבר יהרוג אותם על החומרי המודיעין שהם סיפקו

להרוג אותם לא ייתן לנו כלום חוץ מלשחק באגו
שואל השאלה:
לא מגיע להם לנשום . הם לקחו חיים של משפחות שלמות, שחטו ילדים ואנשים באמת באמת חפים מפשע
אני מקווה שלא יהיה חמאס כדי להרוג אותם אבל יהיה מצוין אם מישהו יעשה את זה
למה שלא יוציאו אותם להורג בעצם? כמו שאמרת להשאיר אותם בכלא זה לתת לחמאס קלף מיקוח להשתמש בו כדי לשחרר אותם למה שנשחרר אותם ואז נסתכן שירצחו עוד? ראינו מה קרה בעסקת שליט ^^
יש לנו שם 240 חטופים ?
איך את רוצה לשחרר אותם?
זה ברור שהם לא ישחררו אותם סתם לכיף...
אתם לא מבינים מה זה חמאס...
מי שמכיר יודע כמה חשוב להוציא אותם כבר אתמול
כרגע הוא מאופק, לפחות אני מקווה בשביל החטופים.
שהוא כבר לא יהיה מאופק או ירגיש מאויים אז בהצלחה לנו. אני לא הולך לכתוב את זה כאן אבל חמאס זה יותר גרוע מדעש קחו בחשבון.