6 תשובות
לא הורגים סתם ככה, צריך סדר
כי בישראל מאמינים שכל אדם חייב לעבור משפט לפני קבלת הדין
ואומנם הוא אדם שעשה פשעי אנושות ומלחמה רבים אך עדיין, הוא אדם שצריך לתת דין על מה שעשה
יש חוק יסוד (חוק חשוב יותר מכל חוק) שחוקק ב1950 שנקרא עשיית דין בנאצים ועוזריהם
כי אנחנו (היהודים) רצינו להכאיב לו או משהו כזה
כי חייבים לעשות הליך משפטי, לא סתם הורגים את כל מי שבא לנו
באותו הנושא: