6 תשובות
לא
יותר משנה עובד על זה
יותר משנה עובד על זה
לי היה קשר רעיל ניתקתי ולא היה לי אכפת מהם
עדיין לא, עבר 4 חודשיים
בדרך כלל תוך שבועיים ופשוט מעסיקים את עצמי במשהו
שואל השאלה:
אמאלה מה שנה וארבעה חודשים
מעניין כמה זמן ייקח לי להתגבר
אמאלה מה שנה וארבעה חודשים
מעניין כמה זמן ייקח לי להתגבר
כן
אפשר לומר שכן אבל אני מדחיקה רגשות אז אולי בגלל זה זה היה כזה קל ?
אפשר לומר שכן אבל אני מדחיקה רגשות אז אולי בגלל זה זה היה כזה קל ?
באותו הנושא: