6 תשובות
לא
יותר משנה עובד על זה
לי היה קשר רעיל ניתקתי ולא היה לי אכפת מהם
עדיין לא, עבר 4 חודשיים
בדרך כלל תוך שבועיים ופשוט מעסיקים את עצמי במשהו
שואל השאלה:
אמאלה מה שנה וארבעה חודשים
מעניין כמה זמן ייקח לי להתגבר
כן
אפשר לומר שכן אבל אני מדחיקה רגשות אז אולי בגלל זה זה היה כזה קל ?