7 תשובות
אכלתי גלידה
תן לי פרח
חזרתי אליה
אנונימי
פשוט בכיתי מחר לא עשיתי כלום הזמן עשה את שלו
אני פשוט מבינה שאם מישהו בחר לצאת לי מהחיים זאת בעיה שלו שהוא לא מכיר בערך שלי ושאני לא רוצה אדם כזה בחיים שלי.
סתם על מי אני עובדת.
אני שבורה מבפנים.
התאבדתי.
תלוי, פרידה מבן זוג? אף לא חוויתי אבל כן היו לי חברות או אנשים שהיו קרובים אלי והתרחקו ממני בשלב מסוים בחיים, אני חושבת שמה שעזר לי זה ההבנה שאפילו אם אני לא רואה את זה כרגע, יהיה לי הרבה יותר טוב להקיף את עצמי רק בסביבת אנשים שאני באמת חשובה להם ושקורה שקשרים מנותקים אבל בסך הכל החיים ממשיכים.