5 תשובות
הבנתי שהוא מסכן
פשוט מפסיקים לחשוב על זה מתעסקים הרבה ודוחים מחשבות עליו
אנונימית
ממשיכים קדימה בחיים
בכיתי עד שדיממתי בעיניים, הלב שלי כאב עד שהוא נהפך לאבן...
לקח לי המון זמן, בגלל מישהו שלא רצה איתי קשר יותר והתאכזר אלי גרם לי לקנא וחסם אותי לפני שנה ויותר . זה הפסיק כשהכרתי מישהו חדש שהתחברתי אליו, פשוט שהתחברתי לבן אדם חדש זה גרם לי לא להיות מחובר אליו יותר, אלא לאדם החדש. שהוא באמת באמת בן אדם טוב, ומקווה שגם יתחבר אלי כמו שהתחברתי אליו. אבל להגיד את האמת, היום אני מרגיש רק שנאה לבן אדם שפגע בי אז. לא שכחתי אותו, כי הוא גרם לי הרבה סבל ולכן זה גרם לי לשנוא אותו היום, אבל כן אני כבר לא מחובר אליו, אלא לאדם החדש. באמת שהזמן עושה את שלו, בהתחלה הייתי ממש פגוע ובכיתי בלי סוף והייתי בדיכאון, אבל היום אני מאמין שאני במקום יותר טוב.
באותו הנושא: