התחברות
הרשמה
כשמשלמים באפל פיי צריך לשים קוד או משהו? או שרק מצמידים את הטלפון וזהו
7 בנובמבר 2023, 19:56
כרטיסי אשראי
Apple
Apple pay
כסף
אשראי
תשובה אחת
מצמידים את הטלפון אבל לפני זה צריך ללחוץ פעמיים על הכפתור כיבוי ואז יש זיהוי פנים.
ס
סנופקין .^_^.
באותו הנושא:
נכון כשמשלמים עם הישראכרט באליאקספרס צריך את הקוד שמאחור?
האם צריך לתת טיפ כשמשלמים דמי משלוח?
תגידו מוגזם לשים תמונה של אחיינית שלי באפל ווטש ובטלפון?
באפל ווטש סלולר צריך לשים סים?
גם אתם כשמשלמים באפל פיי צריכים ללחוץ על כפתור הצד ולחכות שזה יזהה פנים? כי אצל אחרים אני רואה שלא לויצים על כלום
כשמשלמים על האנטרנט מופיע כל מה שחפשנו ביוטיוב או בגוגל או משהו כזה?
לדעתכם מי שמשלם על מכשירים של אפל משלם 99% על תפוח אכול?
מישהו יודע איך לשים את הפרופיל שלי באפל מיוזיק בביו באינסטגרם?
מישהו יודע איך לשים שיר בשעון המעורר באפל?
אפשר לשים כרטיס אשראי דביט(צעיר)באפל פיי??
נכון כשמשלמים 20 שקל דמי משלוח לא צריך לשלם טיפ?