4 תשובות
אוקיי אז את הולכת להאזנה
שמאל הכי למעלה יש את הפרופיל שלך אם יצרת-
הצג פרופיל
שלוש נקודות צד שמאל למעלה
והעתקה
מקווה שעזרתי:))
מוזר, לאן את מעתיקה?
לאינסטגרם?
אז אם את מעתיקה לביו את צריכה לעשות אדיט פרופיל אחר כך website ושמה את מעתיקה את הקישור
שואל השאלה:
כשאני מעתיקה את הקישור זה כאילו לא העתקתי כלום, זה מוזר ממש אין לי מושג למה זה ככה.
שואל השאלה:
יש לך מושג אולי למה כשאני מעתיקה זה לא מעתיק כלום?