התחברות
הרשמה
גם אתם כשמשלמים באפל פיי צריכים ללחוץ על כפתור הצד ולחכות שזה יזהה פנים? כי אצל אחרים אני רואה שלא לויצים על כלום
29 באוגוסט 2023, 20:24
Apple
כרטיסי אשראי
מקלדת
2 תשובות
כן.
.
.I DONT KNOW
שואל השאלה:
אז למה אחרים לא לוחצים על כלום
אנונימית
באותו הנושא:
כשמשלמים באוטובוס שנוסע מעיר לעיר אחרת פשוט שמים את הרב קו במכונה ואז מה?
נכון כשמשלמים עם הישראכרט באליאקספרס צריך את הקוד שמאחור?
האם צריך לתת טיפ כשמשלמים דמי משלוח?
מותר לי להשתמש באפל ווטצ בכיפור רק בשביל לראות מה השעה? אני אפילו לא צריך ללחוץ על כפתור
תגידו כשמשלמים בבייביסיטר צריך להגיד תודה? (יעני אם הבייביסיטר צריכה להגיד)
כשמשלמים מינימום זה כולל נסיעות?
נגיד אתה באוטובוס מתי צריך ללחוץ על הכפתור כשאתה צריך לצאת מהתחנה שלך?
כשמשלמים באשראי יש הנחה מסוימת על המוצר או שרק במידה ומשלמים במזומן?
לדעתכם מי שמשלם על מכשירים של אפל משלם 99% על תפוח אכול?
כשמשלמים ברב קו נסיעה שעולה 6.90 יורד מהרב קו מחיר מלא או שזה עולה פחות?
צריך להוריד שירים באפל מיוזיק או שאפשר לשמוע איתם שירים במצב טיסה?