7 תשובות
וואוו כןן בשיא החורףף
לא אני מעדיף קיץ תודה
כןן אני מתה על חורףף
כןן
הדבר האהוב עליי
הדבר האהוב עליי
שואל השאלה:
למה אנשים אוהבים קיץ ?40 מעלות בחוץ
למה אנשים אוהבים קיץ ?40 מעלות בחוץ
למה אנשים אוהבים חורף ולהיות מצוננים וכל שניה חולים וכשכל הזמן קר ואי אפשר להשתזף
שואל השאלה:
להישתזף?
איפה 5 דקות אני לא יכול להיות בחוץ אז להישתזף?
להישתזף?
איפה 5 דקות אני לא יכול להיות בחוץ אז להישתזף?
באותו הנושא: