7 תשובות
וואוו כןן בשיא החורףף
לא אני מעדיף קיץ תודה
כןן אני מתה על חורףף
כןן
הדבר האהוב עליי
שואל השאלה:
למה אנשים אוהבים קיץ ?40 מעלות בחוץ
למה אנשים אוהבים חורף ולהיות מצוננים וכל שניה חולים וכשכל הזמן קר ואי אפשר להשתזף
שואל השאלה:
להישתזף?
איפה 5 דקות אני לא יכול להיות בחוץ אז להישתזף?