12 תשובות
לפעמים אני לובשת גופיה
לפעמים
כן כי אחרת אני מרגישה לא בנוח
תלוי אם קר ממש אז כן
רק אם הסוודר עם חורים
לפעמים חולצה ולפעמים כמוך
בדרכ כלום
אנונימית
יש פעמים שאני שמה גופיה ויש פעמים שכלום, זה בעיקר תלוי עם קר לי כי הגופיה מאוד עוזרת
לא זה לא וזה כי אני שונאת מלא שכבות
גופיה
באותו הנושא: