17 תשובות
אני לא יכולה זה מלחיץ אותי
אויש זה חמוד
אבל אני שונאת רעש
אבל אני שונאת רעש
אנונימית
גם אני ככה
לא
ההפך אני הכי אוהב לישון כשאני לבד בבית
כן אני אוהב לישון כשהמייבש עובד
אני לא מצליחה לישון כשיש טיפת רעש כי זה לא נותן לישון
כןן
וואי כן אבל לא תמיד כשיש רעש , פשוט כשיש מישהו קרוב לחדר שלי כי אם זה רעש רעש אז אני לא יכולה לישון.
שואל השאלה:
^^וואי כןן זה פשוט מדויק.
או לשמןע את אחים שלי מדברים עם מישהו בחדר שלהם בשיחה בטלפון או במציאות.
כןן יואו סופסוף מישהו מזדהה בצורה מדויקת.
אעאע זה מרגש חחח
^^וואי כןן זה פשוט מדויק.
או לשמןע את אחים שלי מדברים עם מישהו בחדר שלהם בשיחה בטלפון או במציאות.
כןן יואו סופסוף מישהו מזדהה בצורה מדויקת.
אעאע זה מרגש חחח
אנונימי
אני אישית לא אוהבת. אני לא יכולה להירדם שיש רעש, הכי כיף לי ללכת לישון כשיש דממה כי ככה אני יכולה לעצום עיניים ואשכרה להירדם בקלות.
שואל השאלה:
^כנלל.
וואי חשבתי שאני לבד בזה
^כנלל.
וואי חשבתי שאני לבד בזה
אנונימי
שואל השאלה:
חחח נתנתי לך את כל הפרחים כי ממש הזדהת איתי.
חחח נתנתי לך את כל הפרחים כי ממש הזדהת איתי.
אנונימי
שואל השאלה:
כואבליהבוהן,
לפעמים אני מדליק מזגן רק בשביל הרעש.
כי דממה זה מלחיץ. גם את?
כואבליהבוהן,
לפעמים אני מדליק מזגן רק בשביל הרעש.
כי דממה זה מלחיץ. גם את?
אנונימי
כןן, בתור מישהי עם חרדות זה עוזר לי לדעת שאני לא לבד
שואל השאלה:
^בול. אני גם מאוד חרדתי.
^בול. אני גם מאוד חרדתי.
אנונימי
פעם הייתי אוהבת היום אני לא יכולה לישון שיש אפילו קצת רעש זה מפריע לי רצח אבל אני לא יכולה לישון שאין אף אחד בבית שלי
באותו הנושא: