7 תשובות
אז תרביצי לשק איגרוף או תשברי דברין או תדקרי שק אגרוף אם בא לך את גם יכולה להרביץ לי אבל לא לך:(
אני פה בשבילך תמיד
שואל השאלה:
הרבצתי להכול כולל שק איגרוף והייתי קרובה ללשבור לאח שלי תסוני אבל לא עשיתי את זה ואני עוד שניה מפוצצת למישו תעיניים
אנונימית
שמעי אני מבינה אותך לגמרי באמת שתנסי לדבר על זה הייתי אומרת רפילו לבכות זה באמת משחרר
תנשמי ותנסי להבין מה מכעיס אותך כל כך ותרוצי בשטח פתוח הכי רחוק שאת מצליח ואז בסוף תצעקי אני שמחהה
אנונימית
שואל השאלה:
^ אבל אני גרה באשדוד ויש לנו טילים וזה
אנונימית
כושר של החיים (יעני תעייפי את עצמך ותוציאי את כל העצבים על תרגילים קשים )
אנונימית