5 תשובות
היי בייב אני יודעת שזה מרגיש ממש חרא כרגע אבל זה לטובתך ובסופו של דבר הסבל יהיה שווה את זה. חיבוקים 3>
זה לטובתך והכל לטובה!!
בטוחה שאת סובלת פי מיליון יותר ממני אבל תנחמי בה שאני גם גוססת עם חום וצמרמורות
בטוחה שאת סובלת פי מיליון יותר ממני אבל תנחמי בה שאני גם גוססת עם חום וצמרמורות
מטרת הכימותרפיה היא לעזור לך. אני יודעת שכרגע זה נראה קשה אבל זה נעשה רק לטובתך וזה יעזור לך בשיקום.
אני מאמינה בך!
אני מאמינה בך!
תרגישי טוב ❤
זה למטרה טובה, הדרך קשה אבל יהיה טוב בסוף
אני כאן איתך 3>
אני כאן איתך 3>
באותו הנושא: