6 תשובות
אם הוא אוהב אותך הוא יתן לך את כל הצומי בעולם
תדברי איתו על זה גם אם את מפחדת
ואם הוא ממשיך עם זה ואפילו מדרדר את זה תוך שבועיים תפרדי ממנו גם אם זה כואב כי יכאב לך יותר אם תמשכי את זה
ואם הוא ממשיך עם זה ואפילו מדרדר את זה תוך שבועיים תפרדי ממנו גם אם זה כואב כי יכאב לך יותר אם תמשכי את זה
את לא אמורה לפחד לשלוח לו הודעות - הוא בן הזוג שלך.
לא סביר בעליל שתרגישי ככה...
אתם במערכת יחסים והוא מחויב לתת לך יחס, בשביל טנגו צריך שניים - כך גם מערכת יחסים עובדת.
אני חושבת שכדאי לך לדבר איתו על זה, לנהל איתו שיחה רצינית בנושא ולפתוח את הלב בפניו.
לומר לו שאת מרגישה שהוא אדיש כלפייך ופחות יוזם, פחות רוצה לדבר, פחות מראה התלהבות וזו נורה אדומה.
עדיף שתנהלי את השיחה הזו כמה שיותר מהר, חבל על הזמן שלך.
הרגשות צריכים להיות הדדיים.
לא סביר בעליל שתרגישי ככה...
אתם במערכת יחסים והוא מחויב לתת לך יחס, בשביל טנגו צריך שניים - כך גם מערכת יחסים עובדת.
אני חושבת שכדאי לך לדבר איתו על זה, לנהל איתו שיחה רצינית בנושא ולפתוח את הלב בפניו.
לומר לו שאת מרגישה שהוא אדיש כלפייך ופחות יוזם, פחות רוצה לדבר, פחות מראה התלהבות וזו נורה אדומה.
עדיף שתנהלי את השיחה הזו כמה שיותר מהר, חבל על הזמן שלך.
הרגשות צריכים להיות הדדיים.
אני אגיד לך מה אני הייתי עושה לו בוחן לא שולחת לו הודעות לא כלום ואם אני באמת חשובה לו הוא ישלח לי הודעה או התקשר ואני אבין שאכפת לו ממני אם הוא לא שולח אף הודעה כנל מתקשר אז מוותרת על זה
למרות שלדעתי תעשי לו שיחה פשוט של מה את מרגישה זה הכי טוב
למרות שלדעתי תעשי לו שיחה פשוט של מה את מרגישה זה הכי טוב
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי לנהל איתו שיחה לגבי זה, וזה פשוט מרגיש שהוא מתחמק מלענות לי תשובה חד משמעית. אני גם לא מבינה, אם משהו מפריע לו, הוא לא יכול להגיד לי? לדבר איתי? במקרה הכי גרוע אפילו להיפרד ממני, אבל רק לא להשאיר אותי במקום הזה של חוסר וודאות
ניסיתי לנהל איתו שיחה לגבי זה, וזה פשוט מרגיש שהוא מתחמק מלענות לי תשובה חד משמעית. אני גם לא מבינה, אם משהו מפריע לו, הוא לא יכול להגיד לי? לדבר איתי? במקרה הכי גרוע אפילו להיפרד ממני, אבל רק לא להשאיר אותי במקום הזה של חוסר וודאות
אנונימית
אני באמת חושבת שאולי תוותרי על זה לא מגיע לך זוגיות כזאת את סתם תיפגעי יותר וחבל
באותו הנושא: