4 תשובות
כי יש לנו חוקים דפוקים
לא מתעללים בחולי נפש, קושרים אותם רק אם אי אפשר להשתלט עליהם והם פוגעים באחרים. ומחבלים ורוצחים לא נהנים בכלא. תחשבו איזה נורא זה להיות במקום שבו אתם יודעים שאתם לא יכולים להשיג שום דבר, לחדש שום דבר, פשוט אותו דבר קורה כל יום בתנאים ממש בסיסיים בקושי יוצאים החוצה, לדעתי זה פשוט נורא
יש להם אפשרות לעשות תואר בזמן המאסר
באמת? מה? איך זה עובד בכלל? הם לומדים בתאים או מה..