3 תשובות
לגיטימי לגמרי
הוא רוצה להכנס לצ'אט שלך כשהוא בראש נקי
נכנסת לדברים ששניה לפתוח אותם לא לקרוא באמת
גם בטח לא רוצה שהחברין יחטטו וישאלו עם מי הוא דיבר..

אז אין לך סיבה לכעוס עליו יש לו תסיבות שלו
וזאת שאמרה איך אני שונאת את זה מקווה שאחרי מה שאמרתי תביני שלא תמיד אם לא עונים ברגע זה סינון לפעמים יש סיבות
לסנן זה לקרוא ההודעה נקראה - ולא עונים עליה יוצאים מהצאט בלי להגיד אני אקרא אחר כך לא יכול כרגע
כנראה שהוא פחות פנוי לענות להודעה שלך,שהתחבר למשהו ספציפי
יו איך אני שונאת איךך