11 תשובות
שואל השאלה:
ובשעה הזאת הוא לא עסוק
אנונימית
הא!
נו אם הוא לא עסוק אז למה לא
שואל השאלה:
התקשרתי אמר שומעת אני יושב מדבר עם מישהו מהעבודה אני ידבר איתך עוד מעט
אנונימית
את שואלת מלא שאלות על זה וזה אובססיבי כבר, אני בטוחה שהוא לא שכח שיש לו חברה הוא ליטרלי בעבודה
אנונימית
שואל השאלה:
איזה מלא שאלות כולה השאלה הזאת מה את רוצה
אנונימית
יש לך דפוס כזה מזהים אותך לפי הסגנון כתיבה והיו מלא שאלות על זה כמו שהוא בעבודה ויושב עם מישהי לאכול או שהוא לא עונה לך זה אובססיה
אנונימית
שואל השאלה:
נשמה כולה שאלתי את השאלה הזאת חוץ מזה לא שאלתי שאלה אחרת אז שחררי
אנונימית
את בעצמך יודעת שכן אבל בסדר תהני
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא אחד שמתחבר לוואצפ הרבה הוא גם יכול להתחבר רק מחר
אנונימית
לא... אם את יודעת שהוא עסוק ושלחת לו הודעה- נתת לו תשומת לב...
אז למה עוד להתקשר- הוא עסוק..
כשהטא יתפנה, תדברו
לא .