6 תשובות
אני לא יכולה להגיד לך על סמך הודעה אחת..
לא מגיע לו אותך
תחתכי ממנו
תחתכי ממנו
תלוי מה ה4 הודעות היו
מה זה לחתוך ממנו
למה ככה לוותר על מישהו כל כך מהר
אני שונאת את זה שאנשים ישר מסיקים מסקנות ולפעמים בגלל אי הבנות בדיוק כאילו זוגיות יכולה להתפספס...
אז למה סתם לומר דברים
את צריכה פשוט לבדוק אם זה חד פעמי שהוא ככה או שברגיל הוא בן אדם שלא כותב הרבה או שבאמת הוא לא בעניין והוא לא משקיע במה שהוא כותב לך וכשתהיי בטוחה אז תחתכי ממנו
למה ככה לוותר על מישהו כל כך מהר
אני שונאת את זה שאנשים ישר מסיקים מסקנות ולפעמים בגלל אי הבנות בדיוק כאילו זוגיות יכולה להתפספס...
אז למה סתם לומר דברים
את צריכה פשוט לבדוק אם זה חד פעמי שהוא ככה או שברגיל הוא בן אדם שלא כותב הרבה או שבאמת הוא לא בעניין והוא לא משקיע במה שהוא כותב לך וכשתהיי בטוחה אז תחתכי ממנו
אולי הוא עסוק עכשיו.
תבדקי אם זה דפוס שחוזר על עצמו
תבדקי אם זה דפוס שחוזר על עצמו
לא בעניין. דפדפי לא שווה אותך
באותו הנושא: