התחברות הרשמה

הגיוני שלאחותי יש רזון ולי נתיה להשמנה?

4 בנובמבר 2023, 15:31
השמנהבטןאחיםגוףגנטיקה    
5 תשובות
כן
D
DOGISITOR (אני בת!)
כן
י
יותר מזל משכל
כן
N
Natasha from Russia
כן
י
יַלְדָּה אָנוֹנִימִית 12345
יכול להיות
נטייה אגב
S
Spidy
באותו הנושא:
זי*נתי עכשיו את אחותי לספר להורים?
בנות ובנים מה אתם מעדיפים רזון או השמנה ?
השמנה ורזון
הגיוני שהמחנכת שלי אמרה לי "כדי שתתחילי לאכול יותר, רזון מוחלט זה לא יפה"?
אחותי עושה לאחות של חבר שלה יותר ממה שהיא עושה לי הגיוני שאני נפגעת?
זה הגיוני שלאחותי כשהיא הייתה יותר קטנה בגיל 12 משהו כזה ...
זה הגיוני שלאחותי יש קפיצת גדילה בגיל 11?
למה אומרים שרזון והשמנה זה הרבה עניין של גנים אם בסוף זה רק עניין של קלוריות?
מה יותר מסוכן, השמנת יתר או רזון יתר?
זה הגיוני שלאחותי קוראים
הגיוני שיש לי קראש על הזאת שעושה לאחותי ציפורנים ולאחותי יש קראש על הספר שלי?