6 תשובות
רזון יתר לדעתי
כי אנורקסיה היא מחלת הנפש עם אחוזי התמותה הכי גבוהים
כי אנורקסיה היא מחלת הנפש עם אחוזי התמותה הכי גבוהים
שניהם אבל רזון יותר
מרזון יתר ברמה גבוהה מתים מוקדם יותר
אנונימית
רזון יתר
שניהם מסוכנים
רזון יתר זה יותר מסוכן מתים מזה מהר יותר
באותו הנושא: