29 תשובות
כל מה שצריך לעתיד
מיסים, משכנתאות, ארנונה, חשבון מים וחשמל, כניסה לשוק העבודה ועוד
מיסים, משכנתאות, ארנונה, חשבון מים וחשמל, כניסה לשוק העבודה ועוד
מסחר ושוק ההון
את תלמדי בצבא נגיד דברים שישמשו אותך בחיים או מעבודות שתעבדי ומאירועים שיקרו לך בחיים
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ בכל מקרה אי אפשר שכולם יהיו מיליונרים צריך מנקים ומוכרים בסופר.. הם לא יכןלים ללמד את כולם להיות בטופ של הטופ
^^^ בכל מקרה אי אפשר שכולם יהיו מיליונרים צריך מנקים ומוכרים בסופר.. הם לא יכןלים ללמד את כולם להיות בטופ של הטופ
אנונימית
הבית ספר מלמד אותנו כישורים חברתיים, לציית, לשבת על התחת, ולתפקד כמו רובוטים.
מה שהוא יכול ללמד במקום זה:
כישורים חברתיים
הצבת גבולות אישיים
איך דברים עובדים(כסף, בנקים וכו')
וכל דבר שימושי אחר שהוא לא ספציפי, אלא כל אדם יכול ללמוד ממנו לתחומו
מה שהוא יכול ללמד במקום זה:
כישורים חברתיים
הצבת גבולות אישיים
איך דברים עובדים(כסף, בנקים וכו')
וכל דבר שימושי אחר שהוא לא ספציפי, אלא כל אדם יכול ללמוד ממנו לתחומו
שואל השאלה:
^"הבית ספר מלמד אותנו כישורים חברתיים"
"מה שהוא יכול ללמד במקום : כישורים חברתיים"
אה?
^"הבית ספר מלמד אותנו כישורים חברתיים"
"מה שהוא יכול ללמד במקום : כישורים חברתיים"
אה?
אנונימית
ציינתי מה הוא מלמד כיום, לעומת מה שהוא יכול ללמד
ספציפית עם הנושא של כישורים חברתיים, אני מסכים.
זה חשוב שילדים מגיל צעיר יהיו בחברת ילדים ואנשים אחרים, וילמדו איך מתנהגים בסביבה תוך כדי שמירה על הכבוד של האחרים, ועל הכבוד העצמי.
ספציפית עם הנושא של כישורים חברתיים, אני מסכים.
זה חשוב שילדים מגיל צעיר יהיו בחברת ילדים ואנשים אחרים, וילמדו איך מתנהגים בסביבה תוך כדי שמירה על הכבוד של האחרים, ועל הכבוד העצמי.
מסחר, שוק, מחשבים
איך להתמודד עם כסף
איך להתמודד עם פרידה
איך להתמודד עם חברים
איך להתמודד עם אנשים ששונים ממך
איך להתמודד עם ערסים ואנשים לא נעימים במיוחד
איך להתמודד עם רגשות לא נעימים
איך להתמודד עם מחשבות על מוות
איך להתמודד ולהתמיד בדברים
איך להציב לעצמנו פרופורציות נורמליות ולעמוד בהם
איך לאהוב את עצמינו
איך לקבל את עצמינו
איך לשפוט את עצמינו
איך לדעת אם חבר טוב או לא
איך להגמל מהתמכרויות
איך לפנות לעזרה
מתי לפנות לעזרה
איך לנתק קשר עם אנשים
איך להתמודד עם מוות של אנשים
איך לעמוד על שלך
איך לקבל ביטחון
איך להתמודד עם בעיות
איך להתמודד עם דילמות
איך להתמודד עם מחשבות רעות
סתם כאלה דברים אתם יודעים
לא יותר מדי חשוב
איך להתמודד עם פרידה
איך להתמודד עם חברים
איך להתמודד עם אנשים ששונים ממך
איך להתמודד עם ערסים ואנשים לא נעימים במיוחד
איך להתמודד עם רגשות לא נעימים
איך להתמודד עם מחשבות על מוות
איך להתמודד ולהתמיד בדברים
איך להציב לעצמנו פרופורציות נורמליות ולעמוד בהם
איך לאהוב את עצמינו
איך לקבל את עצמינו
איך לשפוט את עצמינו
איך לדעת אם חבר טוב או לא
איך להגמל מהתמכרויות
איך לפנות לעזרה
מתי לפנות לעזרה
איך לנתק קשר עם אנשים
איך להתמודד עם מוות של אנשים
איך לעמוד על שלך
איך לקבל ביטחון
איך להתמודד עם בעיות
איך להתמודד עם דילמות
איך להתמודד עם מחשבות רעות
סתם כאלה דברים אתם יודעים
לא יותר מדי חשוב
שואל השאלה:
^ אבל כן יש שיעורי מחשבים
^ אבל כן יש שיעורי מחשבים
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אובססיבית כל מה שאת אומרת מלמדים בשיעורי חינוך בכיתה ז/ח כזה כשזה עוד רלוונטי
לא יןדעת מה איתכם לי היו מלא שיחות על פגיעה עצמית וזה עם כל הכיתה שלי ועל איך לנתק קשרים איך ליצור קשרים
^^ אובססיבית כל מה שאת אומרת מלמדים בשיעורי חינוך בכיתה ז/ח כזה כשזה עוד רלוונטי
לא יןדעת מה איתכם לי היו מלא שיחות על פגיעה עצמית וזה עם כל הכיתה שלי ועל איך לנתק קשרים איך ליצור קשרים
אנונימית
רפואה בסיסית נגיד מה לעשות כשמישהו נפצע והאמבולנס עוד לא הגיע, מה לעשות כשאתה לא מרגיש טוב עם עצמך, בישול, איך להתמודד עם כל מני דברים בחיים, איך לטפל בילדים, לכבד אנשים אחרים
אנונימית
שואל השאלה:
^ בישול? תכף תגידי גם גיטרה
^ בישול? תכף תגידי גם גיטרה
אנונימית
^^^ זה צריך להיות יותר משמעותי
לפי דעתי לפחות
אני חושבת שממש ללמד ולחקור על זה יותר יעזור לי מאשר לדעת גיאוגרפיה
לפי דעתי לפחות
אני חושבת שממש ללמד ולחקור על זה יותר יעזור לי מאשר לדעת גיאוגרפיה
שואל השאלה:
^ אבל אני יכולה להגיד לך גם הפוך שלחקור על מה על סיטואציות חברתיות? יש לזה שיעורי חינוך.. וגפ גיאוגרפיה זה חשוב את אמורה לדעת מדינות ואיך לכוון את עצמך אם את נחטפת או משהו
^ אבל אני יכולה להגיד לך גם הפוך שלחקור על מה על סיטואציות חברתיות? יש לזה שיעורי חינוך.. וגפ גיאוגרפיה זה חשוב את אמורה לדעת מדינות ואיך לכוון את עצמך אם את נחטפת או משהו
אנונימית
^^^ יש אנשים גם מבוגרים שלא יודעים בכלל לבשל (הכרתי אישית 2) וזה פשוט מוגזם, לפחות באופן בסיסי ללמד
אנונימית
שואל השאלה:
^ היה לי ביסודי פה ושם שהכנו פיצה או ספגטי אבל זה ילדים את באמת מצפה שיקחו עכשיו שכבה של כמה 12 כיתות בכיתה י וילמדו אותם להכין פסטה? בכל זאת צריך להשאיר משהו גם להורים
^ היה לי ביסודי פה ושם שהכנו פיצה או ספגטי אבל זה ילדים את באמת מצפה שיקחו עכשיו שכבה של כמה 12 כיתות בכיתה י וילמדו אותם להכין פסטה? בכל זאת צריך להשאיר משהו גם להורים
אנונימית
^^^ מה יותר הגיוני שיקרה, שאני אהיה שבורת לב אחרי פרידה, או אהיה בריב עם חברה או דילמה כלשהי
או שאני אצטרך לדעת גאוגרפיה כדי לדעת איך ללכת אם אני חטופה
מה
או שאני אצטרך לדעת גאוגרפיה כדי לדעת איך ללכת אם אני חטופה
מה
שואל השאלה:
^ אז את בעצם רןצה שכיתה שלמה תדבר שוב ושוב לעומק על מערכות יחסים עם אנשים? שננתח כל פרט קטן ונבין לעומק איך להתגבר על פרידה? זה משהו שלומדים עם הזמן ואת מוזמנת לחקור בגוגל אי אפשר לעשות פסיכולוגיה לכל דבר קטן שקורה.. וכן גיאוגרפיה זה הרבה יותר בסיסי מאשר מערכות יחסים בחטיבה
^ אז את בעצם רןצה שכיתה שלמה תדבר שוב ושוב לעומק על מערכות יחסים עם אנשים? שננתח כל פרט קטן ונבין לעומק איך להתגבר על פרידה? זה משהו שלומדים עם הזמן ואת מוזמנת לחקור בגוגל אי אפשר לעשות פסיכולוגיה לכל דבר קטן שקורה.. וכן גיאוגרפיה זה הרבה יותר בסיסי מאשר מערכות יחסים בחטיבה
אנונימית
^ ברצינות?
שואל השאלה:
שמעי.. עברתי פרידה פה ושם אבל להגיד שזה יותר חשוב מגיאוגרפיה שזה בסיסי ועדיין יש היום בנות 20 שלא יודעות שמות של מדינות וכאלה.. אז כן זה יותר חשוב
שמעי.. עברתי פרידה פה ושם אבל להגיד שזה יותר חשוב מגיאוגרפיה שזה בסיסי ועדיין יש היום בנות 20 שלא יודעות שמות של מדינות וכאלה.. אז כן זה יותר חשוב
אנונימית
את אומרת לי שלדעת איזו עיר בירה יש באוקראינה או משהו יותר חשוב מלדעת איך להתמודד עם דברים שהולכים לקרות לי בהמשך החיים שלי? וואו
שואל השאלה:
את תלמדי להתמודד איתם זה חלק ממהלך ההתבגרות
גם אם תשמעי טונה דברים בגיל 13 על גיל 15 את לא תקשיבי ולא יהיה לך אכפת את תעזבי את זה ככה לא לגיטימי להתחיל לעבור על כמה שילד מתבגר עובר בבית ספר..
את תלמדי להתמודד איתם זה חלק ממהלך ההתבגרות
גם אם תשמעי טונה דברים בגיל 13 על גיל 15 את לא תקשיבי ולא יהיה לך אכפת את תעזבי את זה ככה לא לגיטימי להתחיל לעבור על כמה שילד מתבגר עובר בבית ספר..
אנונימית
^^ בוודאי שאני אלמד להתמודד איתם לבד בסופו של דבר
אבל בית ספר לא אמור לתת את הכלים האלה בכלל?
אבל בית ספר לא אמור לתת את הכלים האלה בכלל?
שואל השאלה:
כלים למה? להתמודד עם גיל ההתבגרות? עושים על זה שיעור חינוך פעמיים בשבוע מה את רוצה על זה 6 שעות שבועיות?
כלים למה? להתמודד עם גיל ההתבגרות? עושים על זה שיעור חינוך פעמיים בשבוע מה את רוצה על זה 6 שעות שבועיות?
אנונימית
למה רק על גיל ההתבגרות
מה עם שאר החיים?
מה עם שאר החיים?
לבשל
לטפל בילדים קטנים (זה יהיה שיעור חמוד!)
הגנה עצמית
ללמוד על מגדרי הלהטב (אני לא מבינה כלום מוויקיפדיה)
ללמוד על שאר הדתות ולא רק על היהדות (הדבר היחיד שאני יודעת על הנצרות זה שיש להם צלב והם אוהבים את ישו, אני לא יודעת כלום על אתאיזם, וכל השאר אני לא יודעת כלום)
לתפור
שיעור עבודה, בכל שיעור יעשו לנו דמוי עבודה, עבודה במשרד, עבודה בחנות, ועוד...
להשתמש במדפסת
ללמד יותר על מחשבים
להיות סבלנים ללקוחות
ועוד...
לטפל בילדים קטנים (זה יהיה שיעור חמוד!)
הגנה עצמית
ללמוד על מגדרי הלהטב (אני לא מבינה כלום מוויקיפדיה)
ללמוד על שאר הדתות ולא רק על היהדות (הדבר היחיד שאני יודעת על הנצרות זה שיש להם צלב והם אוהבים את ישו, אני לא יודעת כלום על אתאיזם, וכל השאר אני לא יודעת כלום)
לתפור
שיעור עבודה, בכל שיעור יעשו לנו דמוי עבודה, עבודה במשרד, עבודה בחנות, ועוד...
להשתמש במדפסת
ללמד יותר על מחשבים
להיות סבלנים ללקוחות
ועוד...
אנונימית
איך למצוא עבודה שמתאימה לך ומרוויחים בה טוב
באותו הנושא: