9 תשובות
כן, בסופו של דבר.
בתור בן 24, במבט לאחור, בכלל לא.
לא לגמרי
לאחרונה המחנכת שלי העבירה שיעורים על זוגיות ולדעתי זה חשוב אבל יש הרבה דברים חשובים שלא נוגעים בהם
בתיכון מלמדים את זה אבל ביסודי וקצת בחטיבה לא מלמדים את זה
כן אבל מתוך ה12 שנות לימוד יש ממש קצת דברים שלמדתי לחיים
כן_ אבל לדעתי הרבה דברים מיותרים.
לא.
מלמד אותי לרכל ולהכין שליפים טובים