7 תשובות
יש כל מיני מטומטמות בטיקטוק שהתאסלמו
כן ידידה שלי התאהבה במוסלמי המפגרת הזאת והתאסלמה בשבילו (הם גרים בחול)
אנונימית
שואל השאלה:
מה רע בלהתאסלם
למה מטומטמות ?
זה שהם הופכות ל"ערביות" לא אומר שהם נגד המדינה , או שהדעה הפוליטית שונה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני בעד שכל אחד מה שעושה לו טוב
אנונימי
המטומטמת הזאת בטיקטוק שעכשיו עם החמאס
^^ אני אמרתי שלא? אני עדיין חברה שלה פשוט מפגרת כי היא יהודיה במקור ואני לא מאמינה בשינויים האלה בכללי אני אתאיסטית אבל עדיין מאמינה שאם אתה יהודי תישאר יהודי אם אתה נוצרי תשאר נוצרי כל השינויים האלה לא בריאים לא לנפש ולא לגוף
אנונימית
שואל השאלה:
"אני אמרתי שלא" ואז קוראת לה שוב מפגרת שהתאסלמה ... חחח
זכותו של כל אדם לעשות כרצונו
אנונימי
באותו הנושא: