3 תשובות
כי זה כבר בגנים שלנו ויש גנים יהודיים
אנונימי
זאת הדרך הכי טובה ששמעתי להגדיר את היהדות
וזה נכון. לפי דעתי לפחות.
וזה נכון. לפי דעתי לפחות.
כי אדם לא יכול להתפטר מהחובות שלו, אבל הוא כן יכול לקחת על עצמו חיובים.
אנונימי