10 תשובות
וואן דיירקשן הם כאלה 2012
לא
שואל השאלה:
^^ מתי היה מפגש בניהם?
^^ מתי היה מפגש בניהם?
אנונימית
לא
אנונימית
^^לא אמרתי שיש מפגש באופן רישמי זה פשוט משהו שאני אישית חושבת שיקרה
מאמינה שיום אחד הם יעשו סוג של מפגש כזה לסגור מעגל כמו איחוד אבל הלהקה לא תחזור לדעתי
אני חושבת שהם יעשו מפגש כזה או עוד הופעה אחת או עוד שיר אחד אבל לא יותר מזה
אנונימית
לא חושב
לא אין סיכוי אפילו לא קצת אבל כן היה משהו כמו מפגש כזה בין כולם
לדעתי כבר לא יהיה כלום
באותו הנושא: