14 תשובות
כנראה שלא ולמען האמת מקווה שלא.
לפעמים צריך לא לגעת בדברים ולהשאיר אותם כמו שהם. הסדרה נגמרה בצורה כתובה היטב בלי סופים פתוחים. אין מהות לעשות חידוש או המשך.
השמינייה זה סתם היה טרולינג בשביל שכשיהיה איחוד אמיתי של הקאסט אז זה יהיה פופולרי.
לפעמים צריך לא לגעת בדברים ולהשאיר אותם כמו שהם. הסדרה נגמרה בצורה כתובה היטב בלי סופים פתוחים. אין מהות לעשות חידוש או המשך.
השמינייה זה סתם היה טרולינג בשביל שכשיהיה איחוד אמיתי של הקאסט אז זה יהיה פופולרי.
אמן שלא למה להרוס כמו השמיניה
שירן סנדל תשמח
אני תמיד חלמתי שיש עונה 8 ואני רוצה שהיה גם חשבתי על קונספט
שואל השאלה:
^^^לא מה שעשו לשמינייה. ממש עונה חדשה עם השחקנים המקוריים תובל ואליאנה ודניאל מורשת ודניאל גד ושירן סנדל וכל אלה
^^^לא מה שעשו לשמינייה. ממש עונה חדשה עם השחקנים המקוריים תובל ואליאנה ודניאל מורשת ודניאל גד ושירן סנדל וכל אלה
אנונימית
גם יש לי קונספט לעונה 4 של האי
שואל השאלה:
בדוק כולם ישמחו
גם השחקנים וגם כל אלו שגדלו על הסידרה
בדוק כולם ישמחו
גם השחקנים וגם כל אלו שגדלו על הסידרה
אנונימית
לעונה 4 של האי אפשר לעשות משהו כזה נכון קאיראן מת וגם הבת שלו רומי מתה אז עכשיו האמא של רומי תבוא לנקום
לילית
לילית
שואל השאלה:
^^זה לא 16 שנה זה 8 שנים
אבל בטוח אחרי שיונתן הציע לדני נישואין אז הוא השמיד את הספר לא?
^^זה לא 16 שנה זה 8 שנים
אבל בטוח אחרי שיונתן הציע לדני נישואין אז הוא השמיד את הספר לא?
אנונימית
אמן אמן אמן
לא נראה לי שזה יקרה לפחות בשנים הקרובות
וגם לא נראה לי שתובל ירצה
וגם לא נראה לי שתובל ירצה
שואל השאלה:
למה שהוא לא ירצה?
למה שהוא לא ירצה?
אנונימית
לא יודעת חחח פשוט לא נראה לי כי הוא כבר לא כזה משחק בסדרות והוא גם אף פעם לא ממש אהב את הפרסום