4 תשובות
לדעתי הם עושים את זה נטו בשביל הרושם וזה מה שהופך את זה ללא חלק מהנורמה
שלא יתקיים
אני מקווה שזה כבר יהפוך לנורמה ולא יצטרכו לעשות מצעד יותר.
אני חושבת שתמיד יעשו את זה
באותו הנושא: