4 תשובות
כי תהיה מלחמת עולם
כי זה שהחלטנו לקרוא להם ככה לא אומר שזה טכנית נכון
וזה שאנחנו קוראים להם ככה לא נותן לגיטימציה למחוק שם את הכל
וזה שאנחנו קוראים להם ככה לא נותן לגיטימציה למחוק שם את הכל
אנונימי
לאלה שאומרים כי תהיה מלחמת עולם.. מי אמר לכם תהיה ככה או ככה
אנונימי
כי לא באלנו שימחקו אותנו גם
באותו הנושא: