9 תשובות
נאצים הכי גרועים אחרי זה דאעש ואז חמאס
למרות שחמאס מתקרבת לרמת האכזריות של דאעש
למרות שחמאס מתקרבת לרמת האכזריות של דאעש
אף אחד מהם.
חלאס עם השאלות האלה.
אין פה עדיפות לשום דבר
חלאס עם השאלות האלה.
אין פה עדיפות לשום דבר
אז חמאס
אותו הדבר רק שלהיטלר היה מלא כוח ולהם אין
אם היה להם כוח כמו שהיה להיטלר אז אותו הדבר בדיוק ואולי יותר גרוע
אם היה להם כוח כמו שהיה להיטלר אז אותו הדבר בדיוק ואולי יותר גרוע
אף אחד
חמאס גרועים יותר לפי מה שאומרים.
ברו באמת שואלת העדפה בין שניהם
וחמאס ודאעש הם גם כן נאצים אז מה זה משנה
וחמאס ודאעש הם גם כן נאצים אז מה זה משנה
מה קראתי אחשיו
אתה שואל מי פחות רע כולם רעים באותה צורה בידיוק
אתה שואל מי פחות רע כולם רעים באותה צורה בידיוק
אף אחד מהם
באותו הנושא: