9 תשובות
אי אפשר פשוט לפוצץ 2 מיליון איש. את שוכחת שכל העולם פותח עלינו עין וכבר עכשיו אנשים יוצאים נגדנו בגלל הנזקים והאבדות שיש בעזה וגם על זה שניתקנו להם את החשמל והמים קוראים לנו שאנחנו מבצעים אסונות הומניטריים
מבחינתנו אין בזה בעיה אבל אם שאר העולם יחליט שזאת בעיה אנחנו לא נשרוד שמלא מדינות אחרות יתקפו אותנו.
אי אפשר לעשות מה שרוצים בלי השלכות וזה תקף גם לחמאס וגם אלינו.
מבחינתנו אין בזה בעיה אבל אם שאר העולם יחליט שזאת בעיה אנחנו לא נשרוד שמלא מדינות אחרות יתקפו אותנו.
אי אפשר לעשות מה שרוצים בלי השלכות וזה תקף גם לחמאס וגם אלינו.
אנונימית
יקח זמן. זה בכמות גדולה. לא פשוט.
שואל השאלה:
למי אכפת מהעולם כרגע^^
למי אכפת מהעולם כרגע^^
אנונימית
יפה שלי עם כמה שנרצה אנחנו לא מעצמת על כמו רוסיה או ארצות הברית. אנחנו מדינה קטנה שמוקפת באויבים ודעת הקהל העולמית מאוד מאוד משפיעה על הקיום שלנו. כי אם כל העולם יחליט שאנחנו פושעי מלחמה ויש לשים לנו סוף - כמו שאנחנו החלטנו שצריך לשים סוף לחמאס - אז תאמיני לי שבאיחוד כוחות זה יקרה.
הצבא שלנו מדהים, והטכנולוגיה שלנו מדהימה, אבל אם כל העולם המערבי יחליט שהוא משטח אותנו הוא ישטח.
הצבא שלנו מדהים, והטכנולוגיה שלנו מדהימה, אבל אם כל העולם המערבי יחליט שהוא משטח אותנו הוא ישטח.
אנונימית
ממתי להשמיד את חמאס זה פשע מלחמה? זה ארגןן טרור^
תגיד את זה לאותן מדינות שטוענות שאנחנו רוצחים חפים מפשע כי בא לנו ושאנחנו מבצעים פשעי מלחמה כי חסמנו להם את החשמל מים ודלק^
אבידות יש בעזה וזאת עובדה אבל מדינות במקום להבין שמי שהביא לכדי כך זה החמאס מאשימים אותנו.
אבידות יש בעזה וזאת עובדה אבל מדינות במקום להבין שמי שהביא לכדי כך זה החמאס מאשימים אותנו.
אנונימית
זה לא כזה פשוט להחליט להשמיד את כולם במיוחד לא במדינה דמוקרטית
שואל השאלה:
דיי כבר מתי יחסלו שם את כולם אחד אחד שלא נצטרך לשמוע מהם יותר דיי נמאס
דיי כבר מתי יחסלו שם את כולם אחד אחד שלא נצטרך לשמוע מהם יותר דיי נמאס
אנונימית
לא כזה פשוט לפרק אותם הם בתוך אוכלוסייה אזרחית