5 תשובות
היי, איך היה איפה שהיית?
שואל השאלה:
היא סיפרה משהו אישי שלי לאחת האחיות שלה
והאחות הזאת פיתחה איתי שיחה על זה
וזה לא משהו שאמור לקרות.
לא אני זו שצריכה להתנצל, אבל למרות זאת שטפתי את כל הבית ופיניתי את הכיור
היא סיפרה משהו אישי שלי לאחת האחיות שלה
והאחות הזאת פיתחה איתי שיחה על זה
וזה לא משהו שאמור לקרות.
לא אני זו שצריכה להתנצל, אבל למרות זאת שטפתי את כל הבית ופיניתי את הכיור
אנונימית
יכול להיות שעובר עלייה משהו
תני לה זמן ואז תשאלי אותה איך היא איך היה לה היום בעבודה וזה
תני לה זמן ואז תשאלי אותה איך היא איך היה לה היום בעבודה וזה
אם קרה משהו תתנצלי
תנסי לשאול אותה איך היה היום וזה
תנסי לשאול אותה איך היה היום וזה
למה אתן לא מדברות כבר יומיים? רבתן על משהו?