8 תשובות
תכתבי לה מכתב
אתה יכולה לכתןב הכל בוואצפ/מכתב ולתת לה , זה פחות מביך וכדאי לך לשתף מישהו
תגידי לה את זה גם לי זה קרה רק שמעצבים של החוסר הבנה התחלתי לספר.
שואל השאלה:
אני לא יודעת, ממש קשה לי להיות פתוחה עם אנשים
אני לא יודעת, ממש קשה לי להיות פתוחה עם אנשים
אנונימית
תשמעי, לפעמים בכתיבה, הרבה יותר קל להפתח, את לא צריכה להסתכל על הבן אדם ולהשבר מולו, ולהפגין חולשה. את פשוט יכולה לפרוק את כל מה שאת מרגישה, וכמה שזה יהיה קשה, ככה זה גם יהיה יעיל.
שואל השאלה:
תודה, אני אנסה
תודה, אני אנסה
אנונימית
לי הכי קל לבטא את עצמי בכתיבה אז אפילו לכתוב לה מכתב\הודעה ולספר לה מתי שתרגישי מוכנה ואולי קצת יותר רגועה
את יכולה לדבר איתה על זה בטלפון או לשלוח לה הודעה, הרבה יותר פשוט לספר משהו רציני כשאת לא רואה את הבן אדם
באותו הנושא: