5 תשובות
אני חושבת שאת לא מעכלת את זה עדיין
יכול להיות שאת מכחישה?
כאילו את הרגש...
שואל השאלה:
^יש סיכוי
אנונימית
כל אחד מקבל דבר כזה אחרת, יכול להיות שאת מכחישה את הרגש וצריכה לחשוב על זה, ויכול להיות שאת מרגישה שאין לך מה להיות עצובה כי זה כבר קרה. זה לא אומר שאת פחות אוהבת אותה, זאת פשוט הדרך התמודדות שלך. לא נראלי שהיא הייתה רוצה שתבכי כל היום, נראה לי שהיא הייתה רוצה שתהיי ילדה שמחה.