13 תשובות
כן ברור
חח כןן
כן
נסעתי ארבע שעות רק כדי להגיד שלום לחברים
אמממ כן נראלי
ברור
נסעתי כל יום שעה וחצי לבית הספר ועוד שעה חזור, אז ברור חחח
כן למה לא
הייתי נוסעת חצי יום