13 תשובות
כן ברור
חח כןן
כןן
כןן
כן
נסעתי ארבע שעות רק כדי להגיד שלום לחברים
נסעתי ארבע שעות רק כדי להגיד שלום לחברים
אכן
אמממ כן נראלי
ברור
נסעתי כל יום שעה וחצי לבית הספר ועוד שעה חזור, אז ברור חחח
כן למה לא
הייתי נוסעת חצי יום
באותו הנושא: