3 תשובות
כי גאומטריה זה נאצי
לא יודעת,תנסי להתרכז אולי יותר?
אנונימית
תמשיך לתרגל, הרבה. ברגע שתתרגל מספיק פתאום הכל יסתדר. ככה תמיד גיאומטריה הייתה בשבילי, לתרגל מלא.