5 תשובות
בגלל זה לא באלי להיות בהריון
כאילו איכ זה כמו טפיל שחי בגוף
הורס את כל הגוף
לא באלי
כאילו איכ זה כמו טפיל שחי בגוף
הורס את כל הגוף
לא באלי
לא חובה להיכנס להריון ולעשות ילדים כל אחת ומה שנוח לה זה החיים שלך
יש בזה משהו, גם אותי זה מפחיד ומלחיץ אבל אם כל כך הרבה נשים עוברות את זה אז אני מאמינה שגם אני יכולה
איכ גם לי זה נשמע דוחה לגמרי
אנונימית
חח מתתי מצחוק ...
את צודקת , אני חושבץ דומה .
את צודקת , אני חושבץ דומה .
באותו הנושא: